11/13/2013

Työssäoppiminen vk.46 part.1

Tosiaan, meillä alko tällä viikolla ensimmäinen työssäoppiminen ja mä menin Salon Anttilaan.
Mulla on ollu tekemisen riittoinen ja vauhdikas alku viikko ja oonkin saanu tehdä vaikka ja mitä. 
Maanantaina menin jo aamu kuudeksi paikan päälle ja silloin mä aattelin et tästä päivästä tulee ihan sika pitkä. No ei kyllä tullu, menin toi aika todella nopeesti ja heti ensimmäiseksi sainki ruveta riisumaan ja pukemaan mallinukkeja. 
Sitä tehtiin jonkun aikaan ja siirryttiin torsoihin ja käytiin tauolla. Ekana päivänä käytiin myös läpi kaikki paikat ja säännöt sekä turvallisuussäännöt yms. 
Loppupäivän olin varastossa auttamassa ja opettelin silloin käyttämään piccoloa! Aika todella kätsy vehje. Varastossa aika menee todella nopeesti eikä sitä ees huomaa kun purkaa niitä lasteja.
Tiistaina mun piti eka mennä koko päiväks varastoon, mutta mulle annettiinki yks toinen tehtävä. Pääsin siihen meikkiosastolle laittamaan tuotteita hyllyyn sekä tarkastin kaikkien meikkien hinnat ja muutin ne jollei pitäneet paikkaansa. Kun sain ne hommat tehtyä niin menin pariksi tunniksi varastoon hommailemaan. Sen jälkeen kävin tauolla ja jatkoin myymälässä kenkäpuolella Annen apuna. 
Keskiviikko eli tänään. Oli taas ihan erilainen päivä. Tulin päivällä kello 13 ja olin ihan ilta yhdeksään asti. Päivällä kun tulin niin "putsasin" sellaiset pienet kuuset  kaikista joulukoristeista ja laitin ne pahvilaatikoihin. Sen jälkeen menimme myymälään viemään pieniä lappusia kassalle, joita siellä sitten jaetaan. Siitä jatkoimme matkaa koti puolelle ja suunniteltiin uutta järjestystä, joka myöhemmin toteutettiin. Seitsemän aikaan alkoi meidän tiskivuoro ja mentiin siis siivoamaan lounastila, jonka jälkeen suuntasimme kassalle loppuillaksi. Siinä samalla veimme tuotteita paikoilleen ja laitimme vaatteisiin hälyjä. 
Ei voi muuta sanoo kun et hyvän paikan olen saanut ja ihmiset siellä ovat todella mukavia! :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti