11/17/2013

Työssäoppiminen vk.46 part.2

Lopuviikko sujahtikin nopeesti tuolla töissä ja vklp mulla oli vapaata, joka tarkoitti suomeksi et mä sain nukkuu kaikki univelat pois ihan rauhassa. :-)
Torstaina (7-15) aamulla mä purkasin ensin yksin niitä kuusia ja otin niistä joulupallot yms. Pois. Sen jälkeen mentiin myymälään koti puolelle tekemään esillepanoa pyyhkeistä ja saunakiuluista. Satu antoi mulle pari vinkkiä miten ne kannattaa tehdä ja mistä kannattaa lähteä liikkeelle. 
Kun esillepanot saatiin valmiiksi siivottiin somistus tilaa. Tilaahaan saatiin kun kaikki turhuudet vietiin pois ja siirreltiin vähän fiksummin tavaroiden paikkaa!
Noin yhdentoista maissa mä rupesin laittaa iittalan,Arabian ja Fiskarsin astioita hyllylle. Siinä ei oikeestaan sen ihmeempää juttua ollutkaan ja sen jälkeen vein kaikki tyhjät pahvilaatikot ja muut roskat roskiin. Loppupäivän mä autoin muita koti puolella,mm. Liimasin suihkuliiman kanssa joulupaperirullien laatikoihin uudet hintaetiketti -laput. Ja vein tavaroita takaisin hyllyyn, jotka oli jääneet kassalle. Yhdessä vaiheessa päivää lueskelin myös Anttilan visualisti"oppaita".
Perjantaina (10:10-18:10) tulin aamulla 10min myöhässä, koska mulla oli aamulla työhaastattelu ja oli ihan sovittu että saan olla myöhässä. No kuitenkin koko päivä vierähti kassalla ollessa ja perjantai kun oli niin kassalla tosiaan oli tekemistä. Välillä ihmisiä tulvis niin paljon kassalle ettei sitä jonon määrää osannut edes kuvitella. Huh, tekemistä riitti. Mä olin kylläkin vain kassa-apulaisena eli pakkasin ostokset pusseihin. Ja aina kun asiakkaita ei kassalla ollut mä henkaroisin ja hälytin vaatteita valmiiksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti